onsdag 14 november 2012

A Fine Romance







7 kommentarer:

  1. jag också, så kär *** och vad du har rest! har inte alls rest så mycket utomlands. mest inom Sverige..men sällan stannat i det jag gör eller med relationer. bodde i princip i mammas gamla volvo när jag flyttat upp till Luleå från Skellefteå och reste mycket bland händelser och människor. Nu har jag landat och det är fint, men reser mycket i tanken ändå :) funderar fortfarande på Pimpernell, men också äldre....och något "planare"...något mer jämnt..ååh det är så svårt ibland att bestämma..och det får ta sin tid också, för jag vill inte ändra mig på något år. halltapeten tog kanske ett halvår att besluta mig för, men nu är vi nöjda..

    kramar en måndag, Lycke

    SvaraRadera
  2. Hur kontaktar jag dig för att fråga om tillstånd att få använda en bild som tillhör dig i min egen blogg? :) Hittar inga kontaktuppgifter någonstans, kanske bara är jag som är dålig på att leta? Svara antingen här eller maila gärna på ebbaf@outlook.com

    SvaraRadera
  3. Nanna, Tack! <3

    Kristin, Tack! Och detsamma känner jag till ditt hem. Särskilt ditt växthus..

    Lycke, Av alla resor jag gjort är det de genom händelser och människor som betytt mest eller påverkat mig som mest. Inte platser som är i andra länder.
    Det skönaste som finns är att landa! Jag förstår om ni tvekar inför att ha Pimpernell i sovrummet. Spännande att se vad ni väljer tillslut.
    Kram till dig!

    Ebba, jag har mailat dig!

    SvaraRadera
  4. Hittade precis hit. Men åhh va ja redan älskar dina bilder och din blogg!!

    SvaraRadera
  5. Välkommen hit :) Tack, vad glad det gör mig att höra!

    SvaraRadera